FANDOM

Turnul Maritin (în engleză: Lunar Sea Spire) este un templu abandonat de pe Pământ, care era folosit de către nestemate. El este acum la fundul Oceanului Atlantic, pentru că Steven a uitat Statuia Zeiței Lunii în Casa de pe Plajă. Totuși, el apare și în jocul „Atacul Luminii“.

Descriere

Turnul Maritim este un turn care se află în mijlocul Oceanului Atlantic. El e extrem de asemănător cu Turnul Babel (ca arhitectură), fiecare etaj fiind mai mic pe parcurs ce înălțimea crește. În vârful său, este un sanctuar dedicat Zeiței Lunii, care e reprezentată de Statuia Zeiței Lunii.

De-a lungul seriei

În „Rucsacul Cheeseburger

Atunci când Nestematele de Cristal vizitează Turnul, el era infestat cu Creveți de Cristal. Statuia Zeiței Lunii trebie să stea în vârful Turnului înainte de miezul nopții. Turnul Marin s-a scufundat din cauza faptului că Steven a uitat Statuia Zeiței Lunii acasă.

În „Testul“

În episodul ăsta, Perlă îi spune lui Steven din greșeală că el a distrul Turnul Maritim.

În „Putea să fie grozav

Turnul Maritim e reprezentat schematic atunci când Peridot folosește calculatorul de pe Baza de pe Lună.

În „Reuniunea Monștriilor“

Matca îl desenează atunci când ilustra structurile nestematelor, care se află pe Pământ.

În „Cartea lui Buddy“

În timpul călătoriilor sale, Buddy Buddwick vizitează locul ăsta.

În „Atacul Luminii

Harta Turnului Maritim din „Atacul Luminii“
  • Locația asta e a patra din RPGul „Atacul Luminii“, conținând: 4 nivele obișnuite, 2 nivele secrete, un nivel cu un boss & un nivel comoară.

În total fiind 8 nivele în tărâmul ăsta.

  • Adversarii sunt albaștrii, incluzând: pești fugu, stele-de-mare, undițari & meduze. Bossul tărâmului ăstuia este o balenă.
  • Coloana sonoră a tărâmului ăstuia e „Turnul Maritin Scufundat“.

Trivia

  • Atunci când Turnul Maritim se scufundă, modul în care se întâmplă e foarte asemănător cu modul în care s-a dărâmat Turnul de apă al lui Lapis.
  • Bismut a relatat că tunurile care niște spirale erau folosite de nestemate intelectuale.

Referințe culturale

  • Turnul Maritim e asemănător cu Turnul Babel și cu Turnul din Pisa.

Galerie

Also on FANDOM

Random Wiki