FANDOM

Topaz (în engleză: Topaz) este o fuziune dintre 2 topaze aproape identice. Ea a fost trimisă pe Pământ de către Diamantul Galben și Diamantul Albastru alături de Acvamarin ca să captureze oamenii descriși de Steven în episodul „Nebunia Roboților”. Topaz și-a făcut debutul fizic în episodul „Ești tu tatăl meu?”.

Înfățișare

Topazele care o alcătuiesc pe Topaz arată exact la fel, singura diferență fiind că nestematele lor se află în locul diferite.

Personalitate

Topaz, la fel cum sunt topazele care o alcătuiesc, este tăcută și cam ignoră ceea ce se întâmplă în jurul ei și ce nu are legătura cu misiunea ei și a lui Acvamarin, fiind posibil o referință la faptul că ea are nestematele fizice în locurile unde ar trebui să-i fie urechile. Ea punea la început în practică instant absolut toate ordinele pe care i le dă Acvamarin, fără să se opună într-o formă sau alta.

De-a lungul seriei

Topaz și Acvamarin au fost trimise pe Pământ personal de Diamantul Galben și de Diamantul Albastru ca să-i aducă în Grădina Zoo a Diamantului Roz pe cei 6 oameni pe care Steven i-a menționat în episodul „Nebunia roboților” atunci când a întâlnit-o pe Peridot.

„Tu ești tatăl meu?”

În pădure, Acvamarin o chemă pe Topaz atunci când o găsește pe Connie. Pământul s-a cutremurat cu fiecare pas al lui Topaz, ea apărând dintr-o dată dim tufișuri. Topaz a capturat-o pe Connie, iar după Acvamarin s-a așezat pe capul ei. Înainte cu puțin timp ca Steven să rămână inconștient, Topaz și Acvamarin pleacă din cadru.

„Eu sunt mama mea”

Also on FANDOM

Random Wiki