FANDOM

Peridot (Peridot distrib-2F5L secția-5XG) este o Nestemată de Cristal care a apărut, prima oară, în episodul „Plimbare cu Teleportorul“.Ea lucra la Grădiniță, sub controlul Diamantului Galben. În episodul „Închisoarea“, Peridot a evadat din navă, pierzându-se puțin mai departe de Orașul Plajă. În episodul „Când plouă“, ea a făcut un pact cu Nestematele de Cristal pentru a le ajuta în învingerea Formațiunii. În episodul „Mesaj Recepționat“, Peridot a devenit oficial o Nestemată de Cristal, după ce și-a trădat conducătoarea.

Aspect

Peridot are pielea verde-lămâie, părul verde-pal în formă de triunghi isoscel cu unghiurile congruente de 80° și unghiul de sus (cel care nu este congruent cu celelalte) este de 75°. Adevărata culoare a ochilor ei nu e cunoscută momentan. Limba și gura ei sunt albastre, gura neavând buze. Ea are un guler de 90° (adică cu un ∢ în formă de „V“), unde semidreptele care se intersectează o fac formând un diamant galben. Nestemata ei este localizată pe fruntea ei, fiind triunghiulară, cu colțurile rotunjite, fiind cu un ∢ de 90° în jos, și cu 2 ∢-uri de 45°, în stânga și în dreapta.

Nestemata fizică

Imagine Descriere
PeridotLenhigem
Nestemata ei are o formă triunghiulară, iar fața ei este la fel ca forma.

Also on FANDOM

Random Wiki