FANDOM

Locațiile cu roluri minore sunt locuri unde nu se întâmplă lucruri prea semificative și importante, care apar destul de rar sau foarte rar.

Aqua-Mexican

Un burto de la Aqua Mexican

Un burito de acolo.

Aqua-Mexican era un local situat în Orașul Plajă, și el a fost menționat prima dată în episodul „Zile de naștere“. Numele de „Aqua-Mexican“ reprezintă faptul că ăsta era un local specific mexican, având meniul compus în mare parte din fructe de mare. Având în vedere momentul în care se întâmplă episodul „Zile de naștere“, Aqua-Mexican s-a închis acum 5 ani.

Danny’s

Danny’s

Danny’s e un magazin de bomboane din Orașul Plajă. El poate să fie văzut în episodul „Colegi de balon“, atunci când Steven vorbește despre parada spălătoriei tatălui să.

Danny’s are are un indicator cu o bomboană ambalată. Pe indicator scrie cu varianta cursivă cu legături a alfabetului latin: „Danny’s“. Lângă locul unde scrie „Danny’s“, scrie ceva cu un sistem de scriere care nu poate să fie citit din cauza faptului că e prea mic. Construcția e făcută din lemn maro și cu muchiile albe, fără prea multe detalii.

Also on FANDOM

Random Wiki