FANDOM

Filmul leul 2“ (în engleză: „Lion 2: The Movie“) este al șaptesprezecelea episod din primul sezon.

Rezumat

Steven și Connie încearcă să-l cucerească pe Leuț spre cinema, dar Leuț are alte idei!

Povestire

Leul 2- Filmul.png

Câinecopter 3.

Episodul începe cu Connie, care îi arată lui Steven treilerul pentru noul film „Câinecopter 3”, care este despre un câine robot. Nestematele se întorc acasă cu teleportorul, Perlă cu noua ei costumație, Steven îi spune lui Connie să le arate și nestematelor treilerul.

În afara casei, Steven o introduce pe Connie la modul lor de transport, Leul; Connie este șocată. Ea își exprimă dezamăgirea față de viața ei în comparație cu aventurile fantastice ale Nestematei ale lui Steven și spune că cel mai interesant lucru din viața ei sunt lecțiile ei de tenis. Ea arată în glumă trei fotografii de tenis, inclusiv "Overhead Death-Strike", pe care admite că este o mișcare făcută (Steven este impresionat oricum). Apoi sare pe spatele Lionului pentru a merge la teatru, dar Lion refuză să se miște pentru câțiva momente.

Când Steven spune că nu este bine pregătit, Leul începe să alerge spre plajă. Sare deasupra oceanului, înspăimântând-o pe Connie și pe Steven. Din fericire, el aterizează cu apă grațios și descoperă că Leul poate umbla pe apă. Traversează oceanul, îl ia pe Steven și pe Connie într-o călătorie magică. Leul creează un portal răsucind și trece prin el, iar cei trei ajung într-un templu gol de antrenament.

Ei merg pe o porțiune a podelei și începe să strălucească. Un podium iese din podea. Steven îi pune mâna pe ea și se blochează. Connie spune că va trebui să-și taie mâna, Steven strigă și o colecție de săbii iese din pământ. Connie descoperă că pătrunderea, gâdilarea și stoarcerea părților din corpul lui Steven dezvăluie varietăți suplimentare de arme și armuri, tunuri cu laser de lumină (Quarținetriul), bile cu lanțuri spinoase (Anguisul lui Heretic) și un ban de gigant. Steven apoi activează involuntar un robot plutitor care împușcă diverse proiectile la Steven, Connie și Leul. Leul îi ajută să scape de templu și îi duce la Teatrul de Plajă, dar robotul îi urmează prin portal.

Dupa ce a fost usor ars de robot, Steven ii ofera lui Connie o cana de sifon pentru a-si usura durerea. Ea spune să uităm de film, deoarece Steven are probabil mai multe lucruri de făcut decât să vizioneze un film. Steven spune că Câinecopter 3 este foarte important pentru el și întreabă de ce Connie ar fi putut să iasă împreună cu el, pentru că totul e încurcat. Connie întreabă de ce ar fi vrut să stea împreună cu ea, pentru că este mult mai puțin interesantă.

Brusc, robotul se întoarce, chiar mai agresiv decât înainte. Leul cheamă o sabie de la cap pentru a le ajuta să se apere împotriva robotului și Connie îl ajută pe Steven să distrugă robotul folosind tenisul său pentru a reflecta focurile lui. Robotul este distrus.

După ce se ocupă de grefierul nefavorabil în mare măsură, ajung în sfârșit să vadă Câinecopter 3. Connie se simte bine cu libertățile creative pe care filmul le ia de la carte. Episodul se încheie într-o parodie a leului din logo-ul MGM (Metro Goldwyn Mayer), cu Leul în stea.  

Apariții

Also on FANDOM

Random Wiki