FANDOM

Lavulit este fuziunea dintre Granat și Ametist, sau mai extins e fuziunea formată dintre Rubin, Safir și Ametist.
Latest(3)

Aspect

Personalitate

Ea este brutală, totuși, a fost învinsă de către Perlă. Agresivitatea lui Granat și nesăbuința lui Amtist îi dă personalitatea ei instabilă.

Abilități

Ea are ca armă o… un fel de bilă de demolare. Bila e compusă din biciul lui Ametist(ca să poată să fie ținută), și din mănușile lui Granat(partea sferică/○ a bilei, cu care se dărâmă chestii). Partea fomată din biciul lui Ametist este neagră, cu un măner mov cu dungi deschise și închise. Partea formată dintre mănușile lui Granat e formată din ele, ele având degetele strânse, fiind „dungate“ cu o stea cu diferite noanțe de mov.Ea are un fel de pumn sonic strălucitor în mov.

De-a lungul seriei

Antrenorul Steven

În episodul ăsta, Lavulit își face debutul. Ea e formata cu scupul de a distruge un turn de comunicare pentru Nestemate cu bila ei de demolare fiindcă turnul bruia televizorul. În timp ce ea îl distruge, Steven și Perlă se duc acasă. După ce ea a distrus turnul, a venit acasă. Ea începe să se lupte cu Perlă, ea fiind învinsă, și divizânduse.

Strigăt de ajutor

Ea nu mai apare până în episodul Strigăt de Ajutor, când Perlă a mințit-o pe Granat pentru fuziune.

-Ce-i mai personal decât fusiunea?spus de Rubin în episodul Motelul Keystone