FANDOM

Sunt surprinsă că o ființă umană este capabilă să înțeleagă cum mă simt.

—Visul lui Steven
Apasă aici ca să vezi mai multe din replicile lui Diamantul Albastru.

Diamantul Albastru este o Nestemată de Acasă și un membru al Marii Autorități a Diamantelor. Ea a debutat în „Răspunsul”, într-o amintire, și, oficial, în „Visul lui Steven”.

Personalitate

Diamantul Albastru tratează Nestematele de rang înalt, ca ea însăși, cu respect. Ea are o reputație pentru iertat și predare. Salvarea lui Greg de la Formațiune, neștiind că aceasta este inactivă, a demonstrat acest fapt, dar personalitatea ei reală nu este compactă cu reputația ei, deoarece a vrut să o spargă pe Rubin deoarece a fuzionat din greșeală cu Safir în timp ce ea încerca să o salveze de la Perlă în "Răspunsul". Nu se știe dacă personalitatea ei s-a schimbat după spargerea Diamantului Roz.

Temperamentul Diamantului Albastru pare să se fi schimbat după decesul Diamantului Roz, 5,000 de ani mai târziu. Ea este într-un aparent statut de depresie, încă în doliu după moartea diamantului. Ea nu poate uita trecutul, prezervând numele Diamantului Roz. Eforturile ei de a menține grădina zoologică a diamantului, a salva specimene ale Terrei de Formațiunea inactivă și a refuza să spargă cuarțurile roz care au servit Diamantului Roz demonstrează acest lucru. Ea continuă să creadă că Pământul este colonia diamantului și este vizibil îngrijorată că Formațiunea va distruge planeta, neștiind că aceasta este în bulă.

De asemenea, Diamantul Albastru nu este destul de capabilă să înțeleagă oamenii, deoarece era șocată că Greg cunoștea sentimentul de pierdere a cuiva drag.

Diamantul Albastru, așa cum a fost evidențiat în „Judecata”, este extrem de diplomatică. Chiar dacă Diamantul Galben nu a vrut acest lucru, ea l-a lăsat pe Steven să își continue cazul, în timpul judecății sale, chiar dacă și-a pierdut temperamentul din cauză că versiunea lui Steven a spargerii Diamantului Roz diferă de povestea reală. Ea a vrut să audă și teoria Zirconului Albastru privind cum și de ce a fost spart acel diamant. Când Diamantul Galben le distruge formele celor două zirconuri prezente, Diamantul Albastru o ceartă, spunându-i de ce nu a vrut să asculte tot cazul. Asta arată că acest diamant este la fel de înțelegător ca și cum spun Nestematele, cel puțin având puțin respect pentru acel proces și dorind să afle adevărul, din mai multe perspective.

Aspect

Diamantul Albastru, ca un diamant, este foarte înaltă, făcând ca o Perlă să pară extrem de scundă. Pielea ei este de un albastru deschis, iar părul ei este un albastru foarte deschis, aproape alb. Acesta este stilat într-un fel care îi arată nestemata. Are o față sfrijită, buze pline și un nas drept. Ea deține, de asemenea, ochi largi și triști, irisuri albastre deschise, pupile rombice, sprâncene subțiri și negre și trei marcaje negre în partea de jos a ochilor ei, reprezentând gene. Nestemata ei este localizată pe pieptul ei și ea poartă o mantie lungă, de culoarea cerului. Sub mantie, ea poartă o glugă, tot de culoarea cerului. Ea pare să fie mai scundă decât Diamantul Galben, care însăși poartă pantofi cu tocuri.

De-a lungul seriei

Răspunsul

După ce Cuarț Roz și Perlă s-au întors împotriva Nestematelor de Acasă, Diamantul Albastru a adus-o pe Safir pe Pământ, pentru a afla viitorul. După ce ea a explicat ce se va întâmpla pe Arenă, diamantul o mulțumește pentru informare. După ce Cuarț Roz și Perlă apar, palanchinului diamantului îi cresc picioare, pentru a o proteja. Diamantul Albastru este, mai târziu, dezgustată de fuziunea lui Rubin și Safir, amenințând-o că o va sparge pe Rubin din cauză că a fuzionat cu un membru al curții ei.

„Visul lui Steven”

Diamantul Albastru se întoarce pe Terra pentru ultima oară cu scopul de a-și acorda respectul Diamantului Roz înainte ca Formațiunea să distrugă planeta, fără să știe că Steven a pus-o în bulă cu câteva luni înainte. Diamantul regretă faptul că nu a făcut nimic în privința aceasta și se întreabă dacă Diamantul Roz s-ar gândi la faptul că fuziunea forțată îi va distruge colonia. După ce Greg se arată, Diamantul Albastru își roagă perla să îl aducă la ea. Apoi, ea spune că este impresionată de abilitatea unui om de a supraviețui în sălbăticie și remarcă ironia faptului că un om fragil poate supraviețui pe Pământ în timp ce un diamant poate distruge. Când Greg spune că el a pierdut pe cineva drag, ca ea, Diamantul Albastru este surprinsă că el poate înțelege ce simte și este fericită că îl poate salva pe Greg de la Formațiune. Ea îl ia cu forța pe nava ei și îl duce la grădina zoologică a Diamantului Roz.

Furt de Nestemată

Agatul Albastru Dantelat dezvăluie faptul că, după spargerea Diamantului Roz, Diamantul Albastru a preluat grădina sa zoologică, în încercarea de a-i reține numele. Agatul Albastru Dantelat și Diamantul Albastru mențin grădina de la începutul Erei 2.

Asta a fost tot

Diamantul Albastru se întoarce la grădina zoologică pentru a se jeli alături de cuarțurile roz puse în bulă acolo. Ea este șocată să o vadă pe Diamantul Galben intrând și îi spune că vrea să plângă singură. Diamantul Albastru îi ascultă melodia celuilalt diamant, o consolează după sfârșitul acesteia, iar, după aceea, se întâlnește cu Agatul Albastru Dantelat și Nestematele de Cristal. Diamantul Albastru nu înțelege ce voia Agatul Albastru Dantelat să spună prin "livrarea specială" a lui Safir. După ce ea minte și spune că a prezis Diamantul Albastru care dorește mai mulți oameni pentru grădina zoologică, diamantul o crede și este tristă să anunțe că este timp limitat pentru a colecta oameni, din cauza Formațiunii.

„Procesul”

Diamantul Albastru și Diamantul Galben sunt judecătorii cazului lui Steven. Diamantul apare lângă celălalt diamant, când perla ei o introduce. Ea se întreabă unde este Cuarț Roz și, după ce Diamantul Galben sugerează să îl spargă pe Steven pentru aspectul lui, Diamantul Albastru vrea să îl asculte prezentându-și cazul. Ea a menționat că vrea să o pedepsească pe Cuarț Roz pentru spargerea Diamantului Roz. După ce ascultă cazul Zirconului Verde, Steven le spune diamantelor că el a spart-o pe Diamantul Roz, făcând-o pe Diamantul Albastru să îl întrebe cum a făcut-o. Steven nu știe, așa că inventează o poveste, dar, când menționează Punctul de Spargere, Diamantul Albastru își pierde cumpătul și cauzează ca toate Nestematele prezente să plângă. Ea spune că Cuarț Roz a spart-o pe Diamantul Roz cu o sabie. După ce judecata ia o mică pauză, Zirconul Albastru prezintă dovezi că Cuarț Roz nu a spart-o pe Diamantul Roz, surprinzând-o pe Diamantul Albastru. Eventual, Zirconul Albastru le acuză pe diamante de spargere, șocând-o pe Diamantul Albastru. Când Diamantul Galben le distruge formele celor două zirconuri, Diamantul Albastru țipă la ea să se oprească.

Abilități

Blue diamond cry

Puterile Diamantului Albastru, activate de o intervenție de emoții.

Fiind un Diamant, Diamantul Albastru este una dintre cele mai puternice pietre prețioase din întregul imperiu al Nestematelor. Datorită dimensiunii sale mari, ea poate ridica un om, cum ar fi Greg, cu o ușurință relativă.

Abilități Unice

  • Patokinezie Radiată: Când Diamantul Albastru este copleșită de tristețe, ea emite o aură albastră în jurul ei, care provoacă această emoție către oricine i se expune. Inducerea este suficient de puternică încât să provoace Nestemată expuse la aură să plângă imediat neprovocat. Capacitatea nu pare să afecteze ființele non-Nestemate, deoarece Greg și Lars nu au fost afectate de aceasta. De asemenea, îl afectează pe Steven, deoarece el este jumătate Nestemată. Este necunoscut dacă acest lucru este limitat la tristețe sau dacă poate face ceva similar cu alte emoții.

Relații

Trivia

Gemologie

Nestemată

Also on FANDOM

Random Wiki