FANDOM

Autoritatea Diamantelor, cunoscută și ca Ordinul Diamantelor, este un grup de nestemate respectiv Diamante. Aceste fiind Diamantul Galben, Diamantul Albastru, Diamantul Alb și Diamantul Roz.

Semn/Simbol

Simbolul Autorității Diamantelor apare în multe construcții făcute de către Nestemate, dar care a fost schimbat de-a lungul timpului. Pe cele mai multe construcții de dinainte de Rebeliune, au semnul alcătuit din cele diamante, și anume: Diamantul Alb(în vârf), cel galben(în stânga), cel albastru(în dreapta) și cel roz(în jos). În perioada de după Rebeliune, semnul se-a schimbat doar cu 3 diamante, și anume: Diamantul Alb, cel galben și cel albastru.

Diamantul Galben

Acest Diamant este unul care își ia în serios autoritatea sa, cam prea în serios. Ea a trimis-o pe Peridot cu Jasper pe planeta Pământ .Voia să afle ce se află acolo,pentru a fi sigură că Formațiunea v-a distruge planeta încât să poată fi colonizată de către celălalte Nestemate.

Diamantul Albastru

Acest Diamant este închis și serios.La fel ca Diamantul Galben ,ea,ține cont de autoritatea sa.Ea,stătea pe Arena Norilor până când a fost alungată de Rebeli (Roz cu Perlă). Atunci când Diamantul a plecat din Arenă,Granat(Safir cu Rubin)s-a alăturat Nestematelor de Cristal.

Diamantul Alb

Ea a fost văzută, doar de către Perlă.

Diamantul Roz

Ea a fost distrusă de Cuarț Roz deoarece ea iubise Pământul și nu voia să fie distrus din cauză că Jasper a făcut parte din Autoritatea Diamantului Roz,până când ea a fost distrusă de Roz,atunci Jasper s-a refugiat în Autoritatea Diamantului Galben.

Also on FANDOM

Random Wiki