FANDOM

Lupt pentru lumea ce ma creat!Pământul este lumea ce o cunosc!

—Ametist, Introul Extins

Ametist este un Membru al Nestematelor de Cristal.Ea a fost făcută la Grădinița Primară,din multe altele!Ametist este diferită!Nu este ca alții soldați Cuarț ci se poate spune că e defectă!Dar nu este,este doar diferită și perfectă în felul ei!

Ametist e o ființă impulsivă, dar totodată, plină de viață. Iubește să se hârjonească cu Steven și să se țină de glume, uneori chiar întrecând limita bunelor maniere. Deși nu are nevoie să mănânce și să doarmă, aceasta practică aceste activități doar de dragul distracției. Spre deosebire de celelalte Nestemate de Cristal, Ametist s-a născut pe Pământ, ca un experiment, ceea ce îi creează insecurități în anumite momente.

Aspect

Pre

De la Strălucire de Nestemată pâna la Regenerare,ea avea un tricou Mov-Gri,un tricou Negru de desupt ,colanți Negri cu niște Stele Mov gravate cu tăieturi,ghetele Albe,părul Gri,ochi Mov-Închis,Pielea Violet și Nestemata Mov.

Veche

Din Regenerare până la Rupe biciul,nu mai avea Tricoul mov dar i-a rămas tricoul negru,colanții au devenit Gri,tăieturile au dispărut dar stelele și ghetele erau Negre.Restul e neschimbat.

Nouă

Din Rupe biciul,tricoul a devenit Alb cu niște tăieturi jos,colanții au devenit Grii,iar chetele și stelele au devenit Gri-Mov.

Personalitate

Ametist poate fii încăpățânată,amuzantă,nervoasă și puternică!

Abilități

Ametist are abilitățiile normale a unei Nestemate.

Fuziuni

Puteri

  • Armă: Bici brodat cu nestemate mov. Poate transmite, de asemenea, unde de energie mov prin aceasta, creând o explozie.
  • Metamorfoză avansată: Diferit față de celelalte Nestemate, Ametist se poate transforma mai mult timp și mult mai ușor.
  • Bilă de energie: Rotindu-se, formează o minge rapidă.

Also on FANDOM

Random Wiki