FANDOM

Acasă (în limba engleză: „Gem Homeworld“) este o planetă pe care se presupune că Acasă ar avea un imperiu intergalactic, fiind foarte dezvoltat din punct de vedere tehnologic. Locatia nu si-a facut inca debutul în episodul decat a fost mentionat sau aratat in amintiri.

Descriere

Momentan se cunosc foarte puține informații despre Acasă, dar unele nestemate (nu neapărat Nestematele de Acasă) preciză câteva informații despre istoria, cultura și societatea de acolo. Este cunoscut faptul că Acasă este o societate totalitară, și guvernată de Autoritatea Diamantelor. Acasă este o planetă dintr-o galaxie îndepărtată, care este centrul imperiului condus și extins în mod constant de către Nestematele de Acasă.

În Dată de logare 7 15 2 este menționat faptul că Acasă nu e localizată în Calea Lactee, dar galaxia în care e e vizibilă de pe Pământ.

De-a lungul seriei

Nestemata Oglinzii“/„Nestemata oceanului

Lapis încearcă să se întoarcă „Acasă“, referindu-se așa la Nestematele de Acasă. De pe Turnul de apă pe care ea l-a făcut. Poziți stelelor pe unde este Acasă, e asemănătoare cu Transportorul Galactic.

În „Călătorie spațială“

Perlă menționează că Transportorul Galactic era mai demult folosit ca o metodă de transport între Acasă și Pământ, prin intermediu teleportorului spre Acasă care e acolo.

În „Plimbare cu teleportorul“

În episodul ăsta e prima dată când lui Acasă i se spune așa.

Also on FANDOM

Random Wiki